Klik og se annoncen

Værkstedskæde: Hos CarPeople hjælper værkstederne hinanden. Netværket og de medfølgende serviceydelser har været hovedårsagen til, at SMH Biler nu bliver medlem af den landsdækkende værkstedskæde CarPeople. Det betyder, at SMHs kunder nu altid kan køre til det nærmeste CarPeople-værksted i hele landet, hvis de har brug for hjælp eller service. Ifølge Søren Morgen Hansen, der er indehaver af SMH Biler, har CarPeople som den eneste kæde en professionalitet, som matcher SMH Bilers egne standarder.

- Som en del af CarPeople bliver der lavet mystery shopping og kundeundersøgelser, som kan dokumentere vores høje serviceniveau. Tingene skal være i orden, og når først kunden er i butikken, skal vi værne om dem og yde en god service. CarPeople sørger for, at alle værksteder lever op til de samme krav, hvilket giver en ensartet standard på værkstederne. Det er et kvalitetsstempel, vi glæder os til at få, forklarer Søren Morgen Hansen.

SMH Biler, der nu bliver til Carpeople Skælskør, skiller sig ud ved at hente størstedelen af sin omsætning fra erhvervskunder. Det gælder blandt andet store flåder af firmabiler, taxier og håndværksmestres varevogne samt specialiserede ombygninger af biler. Søren Morgen Hansen fastslår dog, at privatkunder får den samme service, hvor de kan få deres bil afhentet på arbejdspladsen og mulighed for en lånebil.

Landsdækkende service og gratis vejhjælp

Med et serviceeftersyn hos et CarPeople-værksted følger der et års gratis vejhjælp med i prisen. Det betyder blandt andet, at kunder altid kan komme til det nærmeste CarPeople-værksted, hvis bilen bryder sammen. Som CarPeople-kunde har man derfor samme mobilitet som hos de autoriserede forhandlere. SMH Bilers kunder vil opleve, at det for eftertiden bliver meget nemmere at bestille tid på værkstedet til eksempelvis serviceeftersyn og dækskifte.

- CarPeople har et fantastisk værkstedskalendersystem, hvor kunderne selv kan gå ind og booke en tid direkte hos os. Tingene skal gå stærkt i dag, så vi er glade for at kunne tilbyde denne mulighed, lyder det fra Søren Morgen Hansen, der mener, at onlinebooking er kommet for at blive.

Grundig gennemgang giver glade kunder

SMH Biler lægger stor vægt på troværdighed og loyalitet, og at de gør, som de siger. Søren Morgen Hansen pointerer, at de vil gøre alt for at behandle alle kunder ens og holde deres sti ren.

- Ofte er det de små ting, der tæller. Det tager kun to minutter at gennemgå bilen sammen med kunden både før og efter en reparation, men det betyder enormt meget for kundens oplevelse. God kommunikation mellem kunden og mekanikeren er vigtig, så alle ved, hvad der er lavet, og vi undgår misforståelser, fortæller Søren Morgen Hansen.

Ved at blive en del af CarPeople forbliver SMH Biler en selvstændig virksomhed, men drager fordel af CarPeoples bookingsystem, samhandelsaftaler og uddannelsesakademi for værkstedspersonale.