Klik og se annoncen

Kundeservice: Skælskør Erhvervsforening vil hylde de virksomheder og medarbejdere, der udøver service ud over det forventede. Det skal ske ved en stor event fredag morgen den 21. december 2018.

Erhvervsforeningen afviklede sidste år, i samarbejde med Sparekassen Sjælland og Varelotteriet, en tilsvarende event, hvor byens mange ildsjæle blev fejret og en endelig vinder kåret.

I år vil foreningen og de to samarbejdspartnere sætte fokus på den gode kundeservice.

Det er der en hel række årsager til. Bl.a. at man mere end nogensinde har brug for loyale kunder i Skælskør.

- Hvordan får vi dem? Ved at give kunderne oplevelser ud over det forventede.

Og så er god kundeservice den bedste (og billigste) form for markedsføring.

- Det smitter, både for den, der yder servicen og den, der modtager.

Det øger den spontane anbefaling, mens dårlige kundeoplevelser har den stik modsatte effekt.

Kåringen sker som nævnt den 21. december.

Indstil nu

Men allerede nu kan alle indstille en virksomhed eller en navngivet medarbejder, som yder god service, giver en excellent betjening eller smitter med sit smil og gode humør.

Indstilling sker ved at sende en mail til kontakt@skef.dk med navn på virksomhed eller person samt en kort begrundelse for indstillingen.

Det er også muligt at aflevere indstillingen på Bykontoret i lukket kuvert mrk. 'kundeservice'.

Indstillingen skal være Erhvervsforeningen i hænde senest den 7. december 2018.

En jury vil gennemgå alle indstillinger og stå for kåringen af de endelige vindere.

Alle indstillede inviteres til fejring fredag den 21. december i Det Røde Pakhus, hvor den røde løber rulles ud for gæster og prismodtagere.

Her kåres:

Årets håndværker- eller industrivirksomhed

Årets spisested

Årets forretning (butik, frisør m.v.)

Årets medarbejdere (tre i alt)